zaterdag 6 maart 2010

Een bloemetje voor jou!


Tulpen! Ik heb ze van een knipvel geplukt! In de tuin zijn ze nog niet zover, dat duurt nog wel even. En ..... ik heb ze ook niet in zulke mooie kleuren als deze van het knipvel. Ik heb gebruik gemaakt van nestabilities, waarvan ik de randen met distress inkt bewerkt heb. De nestabilitie stans heb ik er pas na het bewerken vanaf gehaald, zodat je een mooi randje krijgt.

-knipvel: MB012-dessinpapier: Eline's babies PB7024
-sentiment: CS0830

-nestabilities: Deckled Mega Rectangles Large

-distress inkt: Antique Linnen

-kaart: 12 x 15 cm

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart, Wybrich !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, mooie kaart zeg Wybrich, is dit de kleinste maat van de mega deckeled rectangles? Goed idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Wybrich.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterde kaart,door eenvoud gesierd.
    Op het HJ zijn we hobbymaatjes,ik heb ik me bij jou toegevoegd als volger.
    Ook ik heb en blogspot.misschien vind je het leuk om een keer te kijken.

    gr...Willie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Wybrich.
    Dat een geweldige mooie kaart, laat het voorjaar maar komen.

    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich