maandag 19 juli 2010

Kerst!


Een kerstkaartje! Er moeten nog heel wat gemaakt worden en voor je het weet is het al zover.
Bij deze kaart heb ik met goud embossing poeder gewerkt, erg leuk om te doen en er kan niet veel misgaan. De flowers en blaadjes zijn eerst gestempeld en uitgeknipt, daarna met Versamark gestempeld, goud embossingpoeder erover en dan met de heatttol verhitten. De swirls zijn gestanst, even in de Versamark, embossingpoeder erop en verhitten. De randen van de kaart heb ik lichtjes langs het Versamark kussen gehaald en ook weer met goud embossingpoeder bewerkt. De bovenste ovale cirkel heb ik met distress inkt bewerkt, en met foamblokjes op de andere bevestigd, zo krijg je wat meer diepte erin.

knipvel: Franciens christmas 3dFK1235
flowers: clear stamp poinsettia EC0097

swirls: creatables frames en swirls LR0116
dessinpapier: Elines Christmas ornaments PB7015, Elines Christmas starry night PB7014
nestabilities: petite oval large, petite oval sccalloped smal, large
roosjes, plakparels, goud embossingpoeder, Versamark, ditressinkt Antique linnen

3 opmerkingen:

  1. Mooi gedaan hoor Wybrich!
    Embossingpoeder doet het erg goed op de bloemen en blaadjes.
    Nog een fijne dag, hennie van hensmade.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heel mooie geworden Wybrich en die engelen passen er perfect bij.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart!!

    ik ben een vogler geworden van deze prachtige blog!!!!!!!!!!

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich