zondag 26 september 2010

Ragdoll!


Nog een herfstkaartje, ook gemaakt voor de CMK herfst Het was vanmorgen vroeg ook erg herfsterig hier, mist en allemaal spinnenwebben! Het lijkt wel mooi die draden van de spinnenwebben, maar ik ben er geen fan van. In ieder geval zo te zien is deze Ragdoll wel blij met de herfst.

stempel: clearstempel Ragdolls Happy Fairie SRD0303
dessinpapier: Pretty Papers bloc Eline's paper fabrics PB7023

creatables: open bloem classic LR0133

ingekleurd met Derwent Coloursoft

knoopje, waxkoord, brads
kaartformaat 14 x 14 cm

6 opmerkingen:

  1. Wybrich wat heb je weer een super mooie kaart gemaakt en het was vrijdag leuk om even met je te praten.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wybrich,
    Allereerst hartelijk dank voor je lieve reactie op mijn blog.
    En wat heb je een geweldig mooie kaart gemaakt met als thema herfst. Ik kom net terug van mijn dochter en die heeft zojuist ook een kaart gemaakt met dit thema. Zij is designer bij Derwent en die zal morgen wel op het blog worden geplaatst.
    Wens je voor straks welterusten en ik kom zeker en vast nog eens een keertje kijken bij je.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt.

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fantastisch mooie kaart Wybrich, ik ben gek op de herfst en dus ook op de kaarten in die prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Wybrich. Heb hem hier in de CMK al gezien.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich