dinsdag 14 december 2010

A Happy Christmas to You


Een vintage kerstkaartje met een schattig meisje dat om de hoek komt kijken. Denk dat ze jullie allemaal een Happy Christmas komt wensen! Deze mooie afbeelding  komt van een vintage knipvel met meer kerstplaatjes. Het dessinpapier is van een bloc van Eline's huis, ook heel geschikt voor je kerstkaarten!

knipvel: Vintage Christmas VK9516
stempel: clear stamp achtergrond swirl fan CS0842

dessinpapier: pretty paper bloc Eline's Huis Roses are Red PB7029
creatables: Poinsettia recht LR0122, swirl frames en swirls LR0116

paperdecoration goud: Pap0502

lint: Vintage lace JU0805

knoopjes , touw

kaartformaat 14 x 14 cm

7 opmerkingen:

  1. Ziet er schittterend uit...een plaatje!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig hoor! Ik ben gek op vintage.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje hoor Wybrich, leuk gedaan.
    Het is weer een echte "Wybrich creatie".
    Ik ben op het moment met een foto van mijn zoon als baby een nostagisch kaartje aan het maken. Vanavond moet de kaart gereed komen en morgen op de post. Donderdag wordt hij 30.
    Ik zal hem op mijn blog laten zien.
    Groetjes en geniet van je mooie gereedschapjes, dat doe ik ook, hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt weer een lief kaartje. Dat Eline papier is echt overal geschikt voor!

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig!!! Wat een mooie kaart!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart weer en heel apart in die kleuren.

    Gr. Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo Wybrich wat weer een super mooie kaart!!!!!

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich