zondag 11 december 2011

Leuk nieuws!!

Leuk nieuws.................

Een tijdje terug werd ik door Wenche, one of the ladies of the largest web-based scrapbooking and card forums in Noorwegen www.scrapping.no, gevraagd of ik wilde deelnemen aan een portrait interview.
Super leuk natuurlijk, toch best wel spannend en ook een hele eer om daarvoor gevraagd te worden. Het is nu gepubliceerd en misschien vinden jullie het leuk om het te lezen.
Kijk hier maar eens.

 


En als jullie daar toch zijn kijk dan vooral eens verder rond, is zoveel moois te zien en de artikelen zijn een bron van inspiratie!

I just want to say a big thank to you Wenche for inviting me to take part in an interview for a fabolous online scrapbooking and card making forum in Norway!

4 opmerkingen:

  1. Hallo Wybrich

    Dat is super leuk nieuwtje voor je zeg.
    Ik heb net gekeken op de noorse site en jouw stukje gelezen en wat heb je een schattige en mooie kat op tafel liggen zeg.
    Morgen ga ik de site beter bekijken,want het is wat laat nu.
    En als je verder gaat kijken,tikt de klok wel door he?
    Heel veel groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Wybrich, super leuk dat je daar in het zonnetje bent gezet!
    Ik wil al DAGEN zeggen dat het ook heel leuk is om je koppie te zien ipv een ....... (weet nu al niet meer wat het voorheen was, hihihi)en nu zelfs een kijkje in je werkkamer...die ziet er top uit!

    Fijne week, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey wat super leuk zeg en die kat van jullie heeft het wel naar z'n zin zo te zien.

    Groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je artikel ,
    daar mag je terecht trots op zijn


    groeten

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich