donderdag 9 april 2015

Marianne Design challenge 127

Een bloemenkaart/creatie dat is het thema voor challenge 127 van het Marianne Design challenge blog. Op het knipvel een mooi bouquet bloemen met een roos en vergeetmenietjes. Het design papier van een "oud" bloc paste er zo mooi bij...Achter de afbeelding twee labels, die zitten vast en kunnen er niet uit en zo heb je ook een mooie "borderrand" aan de onderkant. Aan de zijkant een strik met een Tea rose en een paar blaadjes. Tot slot nog een bijpassende tekst op een labeltje.


knipvel: IT574 (Tiny's bouquet spring)
pretty papers bloc: PB7024 (Eline's babies-blue, let op dit is een ouder bloc!), PK9114 (Kraft)
craftables: CR1251 (Tiny's hearts)
creatables: LR0154 (Labels), LR0226 (Anja's leaves 1)
clear stamp: CS0844
paper roses: RB2206 (Tea rose)
silk lace: JU0915 (off white)
nestabilities: cirkle
hemp cord
kaart formaat 12 x 15 cm

Kijk ook eens op het Marianne Design challenge blog naar de voorbeelden van het team en doe gezellig mee.

13 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke romantische kaart heb je gemaakt!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Wybrich! Mooi model en de tags zijn heel leuk verwerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wybrich Wat een prachtige kaart. deze plaatjes zijn prachtig. IK heb toevallig gisteren een kaart met dit plaatje gemaakt! dus die stuur ik van de week nog in. De jarige moet de kaart eerst nog krijgen. Dit is ook mooi papier! IK heb wat andere kleuren. Maar jouw kaart is weer superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Wybrich,
    Prachtige kaart, heel stijlvol!
    Vond het erg lief dat je vroeg hoe het met me gaat. Naar omstandigheden redelijk. De pijn gaat niet weg, ik zal hiervoor of altijd medicijnen moete gebruiken of een operatie. Binnenkort ga ik naar de chirurg voor gesprek.
    Ik heb veel stof om over te denken. Het staat ook op mijn blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Normaal ben ik niet echt van de "kant en klaar plaatjes" maar mooier kan bijna niet Wybrich, wat een beeldige kaart is dit weer en die 2 tags op deze manier is een vondst!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, Wybrich.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een chique kaart!
    leuk idee met de labels! Heb die ook, gebruik die te weinig, misschien 'lift' ik jou idee wel eens!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige bloemengroet Wybrich en een super voorbeeld kaartje
    op het MD blog! Fijn weekend en groetjessssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende bloemengroet Wybrich!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi en stijlvol Wybrich!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Wybrich,
    Wat een leuk idee om de tags zo te gebruiken, mooi formaat kaart, prachtig afgewerkt..
    Ik ga je kaartje vast een keer liften ( de tags dan) ..super gedaan..
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich