donderdag 6 augustus 2015

Happy Birthday

Deze kaart heb ik een tijd geleden gemaakt heb voor het engelse tijdschrift Papercraft Essentials. Van de creatable Petra's circkle heb ik een stukje afgehaald (zie onderaan) en zo past hij mooi op de basiskaart. Deze mal heb ik 2 keer uitgestanst, een keer uit kraft en een keer uit anjerwit en iets verspringend op elkaar bevestigd, zo zie je nog net een klein anjerwit randje. Heerlijke cupcakes met pareltjes, een feestelijk lintje met bijpassende charm en tot slot nog een Happy Birthday wens.


pretty papers bloc: PB7047 (Eline's Peach and Mint), PK9114 (Kraft)
craftables: CR1320 (happy Birthday)
creatables: LR0341 (mini cake and cupcake), LR0317 (Petra's circle)
silk lace: JU09114 (off white)
charm: JU0882 (coffee, tea and cupcakes)
pearls, hemp cord
basis kaart formaat: 6,5 x 18 cm


17 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie verjaardagskaart Wybrich! Super leuk gedaan met de kleine cupcakes.
    Schitterende details en prachtige kleuren... de kleine pareltjes maken het geheel helemaal af.
    Gaaf dat je deze kaart voor het Engelse magazine Papercraft Essentials hebt mogen maken!!
    Bedankt voor het delen met ons ;D
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very nice! Dat is toch een eer als je wordt gevraagd voor een Engels tijdschrift Wybrich.
    Die pareltjes zijn een hele mooi touch en het is weer een schitterend geheel!
    Fijne dag... Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje van een kaart, beeldschoon. De lieve kleuren combineren geweldig met het kraft en het modelletje is ook erg leuk Super dat je voor een Engels tijdschrift bent gevraagd, deze kaart zal daar hoog scoren, daar ben ik van overtuigd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waw voor je kaartje. Alles lijkt weer voor mekaar gemaakt! Supers!
    en dat zei je vast ook wel toen je gevraagd werd om iets te maken voor een Engels tijdschrift. Moet toch plezier (blijven) doen als je crea's zo geliefd zijn!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw........een SUPER kaartje Wybrich....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Wybrich allereerst gefeliciteerd met jouw (toekomstige) publicatie in het Engelse tijdschrift! Waanzinnig leuk en dik verdiend! Jij maakt echt altijd prachtige kaarten en jouw stijl, altijd kraft erbij, vind ik zo waanzinnig mooi! Ook deze kaart is prachtig!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk en lekker...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Wibrich...ook weer prachtige stansjes gebruikt....een TOP kaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Wybrich. Wat een leuke cupcakes. Leuk opgemaakt. Je kaart is weer superleuk. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart Wybrich, wat zien de cupcakes er mooi uit met de parels,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous birthday card, Wibrich!!! You always use so beautiful colors. I am a big fan of your work :)
    Greets,
    Mihaela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag je kaarten al vaker in Engelse tijdschriften en dat is niet zo gek, want het zijn altijd echte 'beauties'!!
    Deze is ook weer helemaal top.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes zie ik op jouw blog. Zo ook dit kaartje.Ik ben gelijk je volger geworden op Bloglovin'. Kom je ook eens op mijn blog kijken?
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie weer Wybrich..ziet er weer toppie uit...ga je nog naar den Bosch ...ik denk dat ik weer gaat..is wel een langere reis van uit Zandvoort...heb wel weer zin om te struinen...misschien zie ik je weer..ik ga donderdags;-)

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Wybrich wat een plaatje en wat een leuk idee om een randje van de stans af te halen. Heel erg leuk en wat een mooie kaart!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart, de cupcakes zijn helemaal af door de pareltjes erop. Je sepia kerstkaarten zijn echt prachtig, mooie afbeeldingen en prachtige kaarten ermee gemaakt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het altijd erg leuk om je reactie te lezen!
Wybrich